Adwords Hirdetés

Miért éppen az Adwords?

 

Tudod, hogy milyen megtérülést vársz egy marketingeszköztől? Úgy általában, de szűkítsük tovább az online marketingre, illetve online hirdetésekre. Célközönségedet milyen csatornákon éred el? És azt tudod, hogy mit várhatsz az internetes értékesítéstől? Az online értékesítés egyik óriási előnye, hogy nagyon egyszerűen mérhető. Ide tartozik a SEM, azaz keresőmarketing, mint gyűjtőfogalom, ami többek között az Adwords hirdetéseket is magába foglalja. Szóval mekkora bevéltelt vársz az Adwordstől?

A keresők között a Google az első!

A Google keresőt használók már kvalifikált vevők lehetnek, mivel megoldást próbálnak találni problémájukra. A hazai lakosság 96%-a a Google keresőjét használja ha információhoz szeretne jutni. Az információhiány általában valamilyen probléma megoldására vagy vágy kielégítésére vezethető vissza. Nem utolsó sorban az okostelefonok 75%-n Google Android operációs rendszer fut és videónézésre is YouTube-t használják a magyarok, ami szintén Google tulajdonban van. Az új trendek pedig azt mutatják, hogy a mobilos kereséseknél nagyobbrészt hirdetéseket jelenítenek meg.

Fontos megjegyezni, hogy a találati oldalról leadott kattintások 40-50%-kát a hirdetésekre leadott klikkek viszik el.

További, nem elhanyagolható előnyök, hogy a hirdetésekből szinte azonnal látogatókat tudsz terelni az oldaladra.

 

Mi a helyzet az Adwords tudásoddal?

 

Ha azon kevesek közé tartozol, akik átfogó képpel rendelkeznek az internetes értékesítésről, az internetes hirdetésekről és kenik-vágják az Adwords-t, gratulálok. Akkor már csak a folyamatos önképzésre kell figyelned, hogy legalább szinten tartsd nehezen megszerzett tudásodat.

 

Azonban, ha vállalkozásodban idő -, szakértelem-, erőforrás , esetleg ezen elengedhetetlen dolgok együttes hiányával  küzdesz, akkor nem várhatod el Adwords hirdetéseidtől, hogy ideálisan teljesítsenek. A rosszul beállított hirdetések és különböző hatékonyságbeli problémák előbb- utóbb súlyos húszezrekbe kerülhetnek.

 

Mi lehet ennyire bonyolult az Adwords használatában?

 

Gondolom, most ilyen és ehhez hasonló kérdések futnak át az agyadon.

Elmagyarázom. Használtál már keverő pultot? Tudod olyat, amit a rádióban használnak!

Mi lehet ennyire bonyolult az Adwords használatában?

 

Az Adwords pont ilyen. Lehet, hogy munkatársad, illetve Te ismerited a gombok egy részét, de annak már nem biztos, hogy tudatában vagy, ezek variációi milyen módon befolyásolják hirdetéseid teljesítményét! Az iparági sajátosságokról nem is beszélve. Hiszen minden piacnak más a célközönsége, problématudata, illetve vágya. Ami működik egy autókereskedőnek, az Neked nagy valószínűséggel nem fog (kivéve ha autókat értékesítesz).

 

Miért válassz minket?

  • Dedikált munkatársak gondoskodnak hirdetéseidről, hogy azok a  lehető legjobban teljesítsenek.
  • Eredmény-kiértékelésekkel és folyamatos teszteléssel sikerül elérnünk, hogy ügyfeleink döntő többsége folyamatosan bizalmat szavaz nekünk és ránk bízza marketing kampányainak, illetve Adwords fiókjainak szakértői kezelését.
  • Marketing részlegünknek olyan szakmai tudás és szoftverek állnak a rendelkezésére, melyekkel gyorsabban, pontosabban tudunk eredményeket produkálni.
  • Webáruház marketing - Amiben igazán kimagaslót tudunk alkotni. Legnagyobb sikereinket webáruházak marketing kampányainak felépítésével illetve optimalizálásával értük el.
  • Rendszeresen lehetőséged lesz konzultálni velünk, kampányaid teljesítményéről, melyekről havonta méréseket, elemzéseket készítünk.
  • 2017 január 12-től hivatalosan is Google Parntnerek vagyunk
 

Mikor kezdjünk?

 

Ugorj be hozzánk egy beszélgetésre! Töltsd ki az űrlapot és időpont egyeztess céljából felkeresünk. Nem veszítesz semmit! Csak is nyerhetsz!

 

 

Ajánlatkérés

Kérj ajánlatot kötelezettségmentesen!

 
Kérjük, ezt a mezőt is legyél szíves kitölteni!
 
 
 
 
Kérjük, ezt a mezőt is legyél szíves kitölteni!
 
 
Kérjük, ezt a mezőt is legyél szíves kitölteni!
 
 
Kérjük, ezt a mezőt is legyél szíves kitölteni!
 
 
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
 

Ha ajánlatot kérsz a következő fog történni:

1. Kapsz egy visszaigazoló e-mailt, amiben megtalálod a további lépéseket.

2. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.